funny stuff

Status-uri whatsapp / facebook

 

Ma intorc inainte sa termini de spus hjhvgcxgfxdhdxfzgszdasafzfddbg.

Nu fi prea optimist. Lumina de la capatul tunelului s-ar putea sa fie un tren.

Sa nu bei si sa conduci ca poti sa versi bautura

Mananca… dormi… regreta… repeta.

Lenea mea e ca cifra 8, cand ma intind in pat devine infinita

Aminteste-ti ca esti unica…ca noi toti de altfel

Eu si prietenul meu am trait fericiti multi ani. Apoi ne-am intalnit.

Am aflat cum sa slabesti in 10 zile: intoarce capul spre stanga, apoi spre dreapta si repeta asta de fiecare data cand ti se ofera mancare.

Fericirea este atunci cand “Last seen at” se schimba cu “online” si apoi cu “typing..”

Am incercat sa pierd cateva kilograme. Dar ele ma tot gasesc.

Sunt sigur ca rugaciunile se duc direct in folderul spam al lui Dumnezeu

Daca amanarea ar fi sport olimpic, m-as apuca de el mai tarziu.

De ce este Luni atat de departe de Vineri si Vineri atat de aproape de Luni?

Nu inteleg cum se face atata mizerie in camera cand eu nu fac altceva decat sa stau in pat cu telefonul in mana toata ziua.

Ultimul meu “last seen at” era ca sa verific cand ai fost “last seen at”.

As vrea sa pot sa pierd din greutate la fel de usor cum imi pierd cheile, telefonul si chiar mintile.

 

Lasă un răspuns

